.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده

فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است.

به گزارش البرز،رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده مدیران شهرداری که از نیروهای هم فکر با اصول گرایان می باشند، افرادی از وابستگان به نوبخت را به جای آن ها نصب کرده است.
یکی از اعضای شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد شهردار گفت: نوبخت که بسیاری او را عامل رای نیاوردن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری می داننددرصدد تصفیه حساب سیاسی با گروه های حامی احمدی نژاد در شهرستان رشت و زمینه چینی برای انتخابات شوراها می باشد.
این عضو شورای شهر همچنینی افزود: ساغری که بدون هیچ پیشینه مدیریتی، شهردار رشت شده ، در عرض دو هفته گذشته 3مدیر عالی رتبه شهرداری را که از اصول گرایان بوده اند عزل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تعامل ساغری با نیروهای مذهبی بسیار نامناسب است به طوری که نارضایتی بسیاری از اهالی رشت را برانگیخته است.
همچنین خبرنگار رجانیوز گزارش داد عدم قاطعیت علی عبداللهی در برخورد با تیم وابسته به نوبخت از دلایل نارضایتی عمومی از وی است.
گفتنی است عبداللهی پیش از انتصاب به سمت استانداری در دولت نهم، چند سال معاون هماهنگی قالیباف در نیروی انتظامی بود.

در واکنشی دیگر، محمدرضا قاسمي دومین عضو شورای اسلامی رشت در  گفتگو با فارس،در خصوص تعويض چند تن از مديران سازمان‌هاي تابعه شهرداري رشت افزود: شهردار اين شهر طي روزهاي گذشته در يك اقدام غيرقانوني و فقط با انگيزه سياسي و برخورد با نيروهاي حزب الهي، اقدام به تعويض تعدادي از مديران عامل سازمان‌هاي تابعه شهرداري از جمله سازمان پارك‌ها و فضاي سبز،سازمان ميادين ميوه و تره بار و سازمان اتوبوسراني كرده است.
وي تصريح كرد:از آنجا كه براساس مفاد اساسنامه سازمان‌هاي مذكور،هرگونه عزل و نصب بايد به تصويب شوراي سازمان مربوطه برسد، لذا در كمال تاسف و تعجب آقاي شهردار بدون توجه به مفاد قانوني در اقدامي خودسرانه و عجولانه دست به اين تغييرات زده است.
قاسمي اضافه كرد:به استناد ماده 20 اساسنامه سازمان پارك‌ها و فضاي سبز، تبصره ذيل ماده 22 اساسنامه سازمان ميادين ميوه و تره بار، تبصره ذيل ماده 16 اساسنامه سازمان اتوبوسراني، عملكرد غير قانوني شهردار رشت را تقييح مي‌كنم .
وي ضمن درخواست از شوراي شهر رشت براي رسيدگي به موضوع در صحن علني شوراي اين شهر، خواستار ابطال احكام صادره از سوي شهردار شد.
اين عضو شورا همچنين پيشنهاد كرد، با توجه به نزديك شدن انتخابات زودرس شوراهاي اسلامي شهر و روستا و همزماني آن با مجلس خبرگان رهبري، شهردار رشت تا اطلاع ثانوي از هر گونه عزل و نصب غيرقانوني و بي فايده و تشنج‌آفرين مديران خودداري كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.